Belli bir dönemden beri Forumda bazı tartışmalar
yapılıyor.
Ne yazık ki tartışan arkadaşlar birbirlerini rencide
edecek boyutlara bu tartışmayı vardırdılar.
Biz Forum Çalışanları olarak arkadaşlar arasındaki
bu tartışmanın olumlu bir şekilde sürdürülmesini
isterken yeni rumuzlarla arkadaşlar arasındaki ilişkiler
çıkmaza sokulmuş durumda.
Biz Newkurd çalışanları olarak bu tartışmanın burada
sonlamasında yanayız.
Aslında çoktan beri sansure baş vurmamız gerekiyordu. Fakat bir çok
katılımcının yorumlarını ve tartışan arkadaşların çeşitli şekillerde olumlu bir pozisyona geleceklerini düşünerek yazıları
sansürlemedik..
Bu konunun burada sonlamasını ve kimsenin bu hususa ilişkin
yeni yorum yapmamasını rıca ediyoruz.
Saygılarımızla
Newkurd Çalışanları
Re: Tüm Forum Katılımcılarına