بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی
Submitted by Anonymous (Pesend ne kirin) on 12 January 2010

Belli bir dönemden beri Forumda bazı tartışmalar
yapılıyor.
Ne yazık ki tartışan arkadaşlar birbirlerini rencide
edecek boyutlara bu tartışmayı vardırdılar.
Biz Forum Çalışanları olarak arkadaşlar arasındaki
bu tartışmanın olumlu bir şekilde sürdürülmesini
isterken yeni rumuzlarla arkadaşlar arasındaki ilişkiler
çıkmaza sokulmuş durumda.

Biz Newkurd çalışanları olarak bu tartışmanın burada
sonlamasında yanayız.
Aslında çoktan beri sansure baş vurmamız gerekiyordu. Fakat bir çok
katılımcının yorumlarını ve tartışan arkadaşların çeşitli şekillerde olumlu bir pozisyona geleceklerini düşünerek yazıları
sansürlemedik..
Bu konunun burada sonlamasını ve kimsenin bu hususa ilişkin
yeni yorum yapmamasını rıca ediyoruz.

Saygılarımızla

Newkurd Çalışanları

Newroz.com yetkilileri bazi konularda bilerek göz yummanin telasindan kendilerini siyrilmesini dilerken, Mademki Newroz.com yetkilileri Paloyinin bana karsi sarf ettigi Küfürleri görüp es geciyorsa, ve bunuda bir etik olarak kabul ediliyorsa o zaman bende Mihemede Paloye Kemalizmin dölü´e aynisini iade ediyorum. Eger onun Alcakca köfürkeri Etikse benimde etik olmasi gayet dugal karsilanmalisiziz. Burda Pemalizmin artiklari olan PKK nin kisa bir siyastini ki kendi örgütlerinden verdim. Bunu ne hakla aileyle baglaniyorlar bunu? Pkk adina öcalan Kürd halkini azinlik olarakta kabul etmiyor. Buna niye paloyi yada diywer bir kac kisi okunmadan kiziyorlar? Siz Newroz. com calisanlari, bu durumu görmesine ragmen, "efendim kirici vurucu olmadan tartisin", ama biyik altindada gülüyyorsunuz"! Cönkü siz forumu koordine ediyorsunuz. Birde ben bundan önce de söylemistim ben 12 yasindan beri bir siyaset oratamindan büyüyen biriyim. Benim Kürdayeti kavrayisim Büyük Lider Mustafa Barzanin silahli müsadele sesinden ögrenmisimdir. Ne ben nede hic bir ailem bireyleri devletin silahi almamistir. De buyursunlar onlarin ailelerinden silahlanlar varmi yok mu? Îsmaîl Girikî

bak ismail, tarafsiz bir katilimci olarak ne senin pkkyi destekledi diye halki en uc noktalarda siniflandirmayi onaylarim, ne de ailenden dolayi seni suclu ilan ederim herkes haddini bilirse mesele bu kadar tirmanmazdi bunun sucu Forum calisanlarida degildir Forum calisanlarinin senin sapik düsüncelerinin avukati degil olmadigi icinde onlara hakaret etme hakkini kimse sana vermez pkkyi hastaligim kadar sevmem ama ona destek veren kürdler ne kemalisttir, ne haindir ve ne baska bir seydir onlar yurtseverdir bugün pkkyi destekliyorlarsa baska bir alternatif olmadigindandir fakat bir gercek var sokaga cikan halk pkkyi destekler gibi algilansada aslinda düsmana attigi taslarla ne istedigini herkese gösteriyor yeterki bu görünsün daha fazla uzatmadan kendini dünyanin merkezine koymaktan vaz gec forum calisanlari kimsenin avukati degil seninde degil kendine güvenmiyorsan sana agir gelen konulari tartismaktan kendini alikoy boyunu asan hakaretlerdende vazgec o zaman kimsede sana hakaret etmez ettigi zamanda sorumlusu ne forum calisanlari, ne de baskalari

Forumdaki bazi katilimcilarin küfür ve hakaretleri neden forumda tutuldu? Tutuluyor? Örnegin birkac hafta önce HEK ile aramda bir tartisma olmusdu. Ertesi gün HEK bana küfürlü bir yazi yazdi. O küfürlü yazi neden kaldirilmadi? HEK´in bana küfürleri, Balyoz´un Kürt´lere küfürleri, bazilarina hos geldigi icin mi kaldirilmadi? Mehemedé Paloyé´nin tepkisi bu acidan öemlidir.

Şîroveyeke nû binivisêne

Plain text

CAPTCHA This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.