silav.
Rêzdar Balyoz bu kadar istirahat sana yeterlidir diyorum artik!
hani yorgundun o yüzden yazmiyorum dediginde karsi cikmadigim gibi saygida duyduk!
ama yeter seni tekrar aramizda görmek istiyorum.
Kek Balyoz!!
Hatirliyormusun ?
Bu foruma yazmaya basladigin ilk ikimiz arasinda bir münakasa ,satasma oldu!
o kisa kavgada ben veya sen hakliydi hic farketmez inan!
ama o an rezdar Memyanin araya girmesiyle seninde katkinla o kavga son buldu!
simdi bunu niye anlatiyorum?
su yüzden anlatiyorum!
eyer o kavgaya bagli kalsaydik acaba simdi oldugu gibi senin beni sevmen saygin olurmuydu?
ayni sekilde benim sana karsi olan saygim ve sevgim olurmuydu?
demeki bazen insanlar sabirli vede nalayisli oldugunda hic tahmin edemiyecek kadar yanilma payi olabiliyor demi?
Fazla uzatmiyacam.
seni tekrar aramizda görmek istiyorum
benim kirmasan sevinirim
saygilar
Nemirdani
Re:Silav Ji Bo Rêzdar Nemirdanî û Rêzdar Balyoz!