Tartışılacak kadar muhimmi bilmiyorum.
Bir kavram kargaşasıdır gidiyor.
Irk ve dini inancı karıştırmanın ne anlamı var?
Ben dinimi yada mezhebimi değiştirebilirim ama ırkımı biyolojik olarak değiştirmem imkansız.Zazalar öz kürt ulusudur.
Türk resmi ideolijisin tartışmakmı istiyorsunuz?
Buyrun çıkmaz sokağa....
Bu kültür öyle kolay oluşmadı .
Ustad
Yazılarını zevkle okuyorum.Sorunlara akademik derinlikte baktığını,katıldığım çok noktalar olduğunu bilmelisin.Sizin gibi insanlarımızın varlığı umut vericidir.
Kürdistanın her metre karesinde işgalcinin zülmü var.Bu düşmanın dünyada eşi benzeri yok.Bu muameleye uğrayan kürt halkıdır.Eğer bizi binlerce dilime ayırıp ,kemiklerimizi kıran bir düşman varsa,sizin duruşunuz onun kadar sert değilse,ayakta kalma şansınız olmayacaktır.
Bu kültür böyle oluştu.
Bilmem meramımı anlatabildimmi?
saygılar.
bu kultur garip bir kultur