بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی
Submitted by Anonymous (Pesend ne kirin) on 25 November 2009

Tartışılacak kadar muhimmi bilmiyorum.

Bir kavram kargaşasıdır gidiyor.

Irk ve dini inancı karıştırmanın ne anlamı var?

Ben dinimi yada mezhebimi değiştirebilirim ama ırkımı biyolojik olarak değiştirmem imkansız.Zazalar öz kürt ulusudur.

Türk resmi ideolijisin tartışmakmı istiyorsunuz?

Buyrun çıkmaz sokağa....

kusura bakma obirinci Koylu arkadasim sen tartismzsan manufacturing concenti yapan senin pazarinda tartisa tartisa ayaklarinin altindaki haliyi ceker alir ustelik urkecek bir sey de yok tartismaktan aglomeranin saglamligindan .parcalarin harmonisinden kuskusu olmayan bu konuyu tartismaktan urkmez cekinmez, sonuclarindan da korkmaz. zekanin islekligi ile ters oranli bir tepki vermisin tamam senin secimin ama sen tartismazsin olur biter birak da millet derdini doksun bakalim ortalama malumat sevyesi ne durumda argument kaliteleri hangi halde.vs vs kolay gelsin-hurmetler HeK

Ustad Yazılarını zevkle okuyorum.Sorunlara akademik derinlikte baktığını,katıldığım çok noktalar olduğunu bilmelisin.Sizin gibi insanlarımızın varlığı umut vericidir. Kürdistanın her metre karesinde işgalcinin zülmü var.Bu düşmanın dünyada eşi benzeri yok.Bu muameleye uğrayan kürt halkıdır.Eğer bizi binlerce dilime ayırıp ,kemiklerimizi kıran bir düşman varsa,sizin duruşunuz onun kadar sert değilse,ayakta kalma şansınız olmayacaktır. Bu kültür böyle oluştu. Bilmem meramımı anlatabildimmi? saygılar.

Şîroveyeke nû binivisêne

Plain text

CAPTCHA This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.