Laz,Arnavut,Çerkez,Pomak,vs.vs Türkmüdür?
Bundan bir yıl önce bir Çerkez ailesi ile yan yana geldik.Baktım kendi aralarında farklı bir dille konuşuyorlar.Merak ettim ve sordum.Onlarda Çerkezce dediler.Biz Kafkaslardan gelen türk boyu olan halkız dedi.Yani türk Çerkezleriyiz diyordu.
Şimdi biri diyeceki,yahu insan kendini ne hisederse odur.Hisetmesine etsinde,fakat bu doğrumudur? O öyle hiseti diye,gerçeklerden uzaklaşacağızmı? Sonunda kendine,bildiğim kadarı ile asimilasyon denen aşağılık politikanın sonucunda, bu hale geldiklerini anlatmaya çalıştım.
İnanın o şahıs bunları zaman içinde kabul ettiğini gördüm.Bu bir Türkmen,Avşar olsaydı,bunları anlatmama gerek kalmazdı.sadece devletin başka halkları asimile etiğini söylerdim.
Bu aşağılık aimilasyonun uygulandığı Kürtler ve diğer halkları uyandırma görevimiz var.
Asimilasyoncunun duvarından bir taş düşürmeye bakmamız gerekir.
Dikat edin yukarıda saydıklarım, halkların ezici çoğunluğu,kendini türk olarak görüyor.Bunların birleşkesi bayağı bir kütle.Karşımıza diktikleri koca bir devşirilmiş kitle var.Üstelik bunlar henüz devşirilmemiş türkten bize daha fazla düşman.Türk olmadıkları halde, Türkleştirilmiş bu halkları tartışalım.
Biz onlara Türkmenler, Azeriler türkmüdür demiyoruz.Kimseyide asimile etmeye kalkmadık.Biz suryani halkına kürt demedik.Oysa onlar en gadar şekilde bizim öz kardeşlerimizi bizden koparmanın peşinde.
E düşman bu,işini yapacak.
O zaman bizde işimizi yaparak,diğer halkların uyanmasına katkı yapalım.Buna asimile edilmiş kurmançlarda dahildir.
Ben bununla ilgileniyorum.Bana daha akılıca geliyor.
Diger halklar mi? Haaa haaaa Komikkkk...