Demin buradan Nasnamezarok sitesine verilen linkten adı geçen siteye girdim.
İlk karşılaştığım şu saçma bir slogan oldu: Dünya vatanimiz, insanlik milliyetimiz.
Şimdi gelde bu vatansızlara (akılsızlara) kızma!
Ulan daha ayak basacak kadar küçük bir yerimiz olmadan, nereden dünya vatandaşı oluveriyoruz?
Bu affedersiniz eşşeklikten de beter bir şey.
Al sana "Benim Ülkem Dünyadır"ın hikayesi.. bu düşünceyi gerçeğe
[center][color=#0000FF][b]BİR DÜSÜNCE ANCAK FARKLI BİR DÜŞCEYLE TARTIŞILIR SIFATLANDIRMALARLA DEĞİL ![/b]
[/color][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
Önce vatan!
enternasyonalCİLİK bizim bu eşşeklere kalmış.
Müslümanı önce 'ÜMMET' der
Türk 'kardeş'lerimiz 'Önce vatan' der
Sosyalistlerimiz/enternasyonalistlerimiz 'önce kurtuluş - sonra azınlıkların hakkı' der..
Başına balyozların balyozu inmiş 'eşşeklerimiz' de 'dünya milliyeimiz' der ve bu Kürtler için zehirli ve sakat anlayışı konuşturu zaman zaman.
Gelde sövme şimdi! Tövbe estağfirullah tövbe!
En iyisi ağzımızı bozmayalım:
Güzel ve değerli dünya 'milliyetçisi' kardeşlerim!
Arkadaşımızın bellirtiği gibi ilk önce kendine bu SENDEN (Kürtten) başka herkese yer verilen adaletsiz dünyada bir ayak basacak kadar küçücük bir yer edin, sonra dünya 'vatandaşı' ol!
Zaten sen kendine bir yer yapmazsan, kimze seni ......ğına takmaz.
İnsanlık milliyetinden mi illetinden mi olmuşsun, hiç farketmez dünya için.
Kürtlerin 'Feleka me xayin e' sözünü hiç mi duymadınız?
Gerçekten de boş bir zevzeklik sizin yaptığınız bu iş!
Hadi Kurt
Once insanca!
[center][color=#0000FF][b]benim vatansizligimin sebebi ve tek adresi kurulu duzendir..
kurulu duzeni hedeflemeyen hic bir mucadele yontemi veya durus
bu gune kadar insanligin sorunlarina cozum getirememistir..
ne yani?
hadi ozgur bir vatan parcamiz var artik..
ee
ne olacak oluyor ?
uluslar arasi banka kartellerinin sitstemini nihayetinde getirmiyecekmi beraberinde?
peki bu dogruysa, bunun sonuclari ne?
sonuclari; benim aktardigim videolarda var..
duzen neyin uzerine kurulu?
din
devlet
politika
milliyetcilik
irkcilik
..,
ve
PARA
para sistemi ve bu sistemin urettigi butun deger yargilari uzerine insa edilmis bir sosyal duzen!
Kurd olmusum ne olacak
arap olmusum ne olacak
turk olmusum ne olacak
fransiz olmusum ne olacak?!
aramizdaki tek fark ben bir Kurd olarak sistemin urettigi pisliklerden pek faydalanamiyorum,,
bir firansiz kimlikli bu sitemin urettigi pisliklerden fazlaca yararlanabiliyor..
aradaki tek fark bu!
7.000 yildan fazla zamandir hep ayni kisir dongu icinde kan revan icinde donduk durduk..
her sistemin oldugu gibi para sisteminin de sonu vardir..
para sistemi cokmek uzere..
peki dunya yeni bir sistem arayisi icindeyken,, sen kendine bir kurd kimligi yakistirarak bu yeni arayis icinde nasil yerini alacaksin..
ben ilk videolari aktardigimda da soyledim..
evet ben kurdum, yeryuzunde tek bir ulusun bayragi dalgalandigi muddetce Kurdistan bayragininda dalgalanmasini isterim..
fakat dunyanin ve doganin everenin bir butun oldugu ve bu butune bir organizma olarak bakan bir bilincin gelsitigini ve bu bilincin bir seyi fark ettigini;
o da "kendi icinde savas halinde olan bir organizma, kendi kendini yok eder!" dir dedik..
biliyorum bikkinlik verecek size ama her seferinde tekrarliyacagim: KENDINE LAYIK GORMEDIGIN HITAP SEKILLERINI BASKASINA REVA GORME!
Hitap seklin sevyeni sergiler.. ruh halini sergiler derim ve asagidaki video dan baska verebilecegim mesajim yoktur ile noktalarim.
selam saygilarimla.[/b][/color][/center]
[center][/center]
Re: Once insanca!
Hewcedari ya te bi nave world4all heye. Nave Kurdistan a Piroz,tevli
piropaganda xwe neke!
1)kurdistan kimsenin babasinin tapulu mali degil 2)insanlara han
[center][color=#3333FF][b]ayrica kurdistani nereye hangi propagandaya karistirip karistirmayacagimi da senden ogrenecek degilim..
tapun varmi elinde tapu?
tapun yoksa konusma hakkin da yok:))
tobe tobe
adamda ki reaksiyona bak hele..
sanal kurdistan krali sanki.. hangi mahlasi kullanacagima da karar verecek!
kendine saygili ol ve ogren derim..
gelismeye acik ol derim..
kurdeceyi de sen ve senin gibilerinden daha guzel daha hatasiz ve gramatik kurallarina gore hem yazar hemde okurum..
senin ve senin gibilerin terorune boyun egecegimi saniyorsan cok cok ama cok yaniliyorsun..
HeK ten daha guclu sinirlere sahipmisim ama heberim yokmus..
yeni son 4/5 aydir fark ettim..
yinede kal sevgi ve saygiyla
ve kendini oldugundan farkli gostermekten
vazgec derim.![/b][/color][/center]
Re: For World4all or Ummet4all
Estgfurullah,min di xwest pesniyar bikim,ne ku siret u ferman!
Ez ne gihistime te,cima evkas hers bu yi!
Li ber te se re heye:
1-Netewperweri(ev bi birati pesniyare)
2-Navnetewiperweri (ev rewsa te ye)
3-Ummetperweri(ev bi sanazi ji te dure)
Di babeta Kurdi nivis de,biraemin bi Kurdi bersiv bi de,
eze pir kefxwes bibim.
Silaven birati u xer u xwesi!
Xwede Kurda bi Parezi. Ev ji Amed Mol fer bum.
Ez ne wold4all im ne jà ummet4all ! Ez kurdistan4all im...
[center][color=#003399][b]neteweperesti
nijadperesti
din(ol)
sosyalisti
komunisti
fasisti
demokrati
ummeti
li te,
ú kà ku
ji wan etiketan ji bo xwe
bi qedr ú qÃmet dibÃne jà pÃrozbe!
ez tu ú hemú kesén li vir
di platformek interaktif de ne!
methoda te ne methoda gengeshÃyé ye..
ez kÃme réyan nÃshanà te bidim?
Tu kÃye réyan nÃshanà min bidÃ?
Eger te nivÃsén min bash xwendibana te yé bidÃta ku di felsefeya min da
mamoste nÃne!
serok nÃne!
Qehreman nÃne!
úhw...
em hemú beshdarén vé platformé wek shexis fikr-ú-ramanén xwe dibéjin ya ne?
ica çi heqé min heye ez destúr ú shert-ú-shúrtan li hemberé ké daynim?
ez kÃme?
ez mirovim insanim i'm a human !
ez ne mecbúrim weke te bim
tu jà ne mecbúrà weke min bi
yan jà weke min bifikirÃ.
Ez hérs nabim, bo çi hérs bibim..
reaksiyona min li hember methoda te ye
methoda te
gengeshiya fikr-ú-ramanén ku
di video yén min de tén péshkéskirin nÃne..
methoda te
gengeshÃya mahlasa min
yan jà etiketa min e..
ji bo wé jà ez 2bare bi kurtà béjim: armanca min ne gengenshÃya etiketaye..
ú ez bi destúra kesan etiketan bixuve nakim. na!
spas!
[/b][/color]
[/center]
kendine yakistirilmasini istemedigin sifatlari baskasina reva go