Arnavut, Bosnak, Gürcü, Pomak.... bunlar uyuyormu saniyorsun? Hayir hicbiri uyumuyorlar. Onlar, ne olduklarini cok iyi biliyorlar. Onlar göcmendirler, cok yakin tarihlerde Türkiyeye gelmislerdir. Bu topraklarin sahibi ve asli unsuru degildirler. Bu topraklarin sahibi biziz, kendimize rakip yaratmak Ahmakliktir. Yani diger halklar beni hic ama hic ilgilendirmiyor cünkü bu adi herifler degil mi, daha iki gün önce Kürtlere saldiran??Onlar hak istiyorlarsa geldikleri topraga dönsünler. Kesinkez, bu tür zirvaliklarin karsisindayim. Simdi zamanim yok daha önce detayli yazmistim yeniden yazacagim.
Diger halklar mi? Haaa haaaa Komikkkk...