Vahşi ormanda yaşamak,,Kurdistanda yaşamaktan daha güvenli
Federal bölge dışındaki kurdistandan bahsediyorum.Tank,top,uçak,gaz bombalarının altında,iğdam sehpaları kurulmuş,kurbanlarını bekleyen bir coğrafya.
Bu kadermidir?
Eğer değilse,yapılması gerekenler nelerdir?
Kürt halkı böyle yaşayamaz,yaşamamalıdır.Halkımızın ulusal beraberliği sağlanıncaya kadarda,kurdistan vahşi bir ormandan daha beter olmaktan kurtulamaz.Galiba aklı selim insanlar biraz paratiğe yönelse iyi olacak.
Pratik dedikte al silahını dağa çık demedik.Onu yapacaklarda çıkacak.
Fakat aklı selimleri,halkın yanında göremiyoruz.İyi şeyler üretiyorlar,ama halkla bütünleşmedikçe,o bilgininde fazla faydası olmuyor.her aklı selim insanımızın,halkı daha fazla örgütlemek için,büyük özveride bulunması gerekir.
Bugün kuzey kurdistanda her görüşten kurumlar var.İslami,kominist,demokrat vs..
Bu örgütlenmeyi yasal zeminde az çok yakalamıştır.Fakat daha bir çok görüş,kendini temsil etmiyor.Kimsede diğerine baskı yapmıyor.
Bugün kim istese,kurdistanda bir dernekleşme ağı kurabilir.Bu da az şey değildir.Üstelik en radikaleri bile çok az kapanıyor.
Bugün kürt İslamcı persfektifle yola çıkan toplum-der,yani mızgin çevresinin savundukları,pkk den daha radikal.
Bu forumda farklı düşünen insanlarımız,imkanları varsa,bu şekilde halka ulaşmaları daha doğrudur.İnternet sınırsız imkan sunsada,o sınırsızın içinde uluslaşma öğretisi fazla değildir.
Bire bir halka ulaşma daha doğrudur.
Bu bir yardım kuruluşu altında da yapılabilir.Seçenekler çokta,biz bilgimizi doğru yolda kulanabiliyormuyuz.
Re: Vahşi ormanda yaşamak,,Kurdistanda yaşamaktan daha güvenli