Korkağın penceresini büyütmüşler,iki saat havalanndırmaya çıkma hakkı almış,karşılığında dtp ye talimat vermiş derhal türk mejlisine...türk egemenlik rejimini öve öve ,bir hal olmuş.
Türkleri ne kadar sevdiğini anlatmış.
Şimdi düşünün,dtp nin istifası ile yeniden seçim gündeme gelecekti ve kürt halkının öfkesi ile en az 40 mv ile tekrar mejlise girebilirken,şimdi gurupsuz ve güçsüz olarak mejliste kalacaklar.
gerçi o mejlis bizim neyimizi çözecek diyebiliriz.Fakat uluslarasında seçilmiş bir irade söz konusu.
Yüzüne gülünüp sırtı sıvazlanan bu alçak,kürt vekilerini gurupsuz orda oyalamak istiyor.
Bu dünyada bu alçaklığı çocuklar bile farkederken,dtp ne yapıyor.
Kesin bu talimata uyacaktır.
Üstelik pkk yönetimide,dtp\'nin istifasını haklı bulmuştu..
Bu korkaklığı görmemek için aptal olmak gerekir.De buyurun ,burdan yakın.Şimdi pkk yönetimide öyle olsun diyecek.
madem öyleydi günlerdir kürt halkı panzerlerin,cobların altında neden inledi.
Partimiz neden kapanıyor diye üç kürt şehid oldu,yüzlerce yaralı,bir okadr tutsak.
ne için vaz geçildi? Bir korkak içinmi?
Hawa hawar
Uyanın, uyanın artık.
UYDU
uydu bile
Re:brawo eskici
eskici iddia etmisti imrali talimat verir vekiller meclise gireer.dogru cikti ve apoyu tek muhattap haline getirmenin seneryosu
Re: Apodan talimat,dtp kararından vaz geçip,derhal mejlise gidec