enternasyonalCİLİK bizim bu eşşeklere kalmış.
Müslümanı önce 'ÜMMET' der
Türk 'kardeş'lerimiz 'Önce vatan' der
Sosyalistlerimiz/enternasyonalistlerimiz 'önce kurtuluş - sonra azınlıkların hakkı' der..
Başına balyozların balyozu inmiş 'eşşeklerimiz' de 'dünya milliyeimiz' der ve bu Kürtler için zehirli ve sakat anlayışı konuşturu zaman zaman.
Gelde sövme şimdi! Tövbe estağfirullah tövbe!
En iyisi ağzımızı bozmayalım:
Güzel ve değerli dünya 'milliyetçisi' kardeşlerim!
Arkadaşımızın bellirtiği gibi ilk önce kendine bu SENDEN (Kürtten) başka herkese yer verilen adaletsiz dünyada bir ayak basacak kadar küçücük bir yer edin, sonra dünya 'vatandaşı' ol!
Zaten sen kendine bir yer yapmazsan, kimze seni ......ğına takmaz.
İnsanlık milliyetinden mi illetinden mi olmuşsun, hiç farketmez dünya için.
Kürtlerin 'Feleka me xayin e' sözünü hiç mi duymadınız?
Gerçekten de boş bir zevzeklik sizin yaptığınız bu iş!
Hadi Kurt
Önce vatan!