بازبدە بۆ ناوەڕۆکی سەرەکی

Muhterem, Önce bir konuda anlaşalım. Şu tehdit olayını bir kenara bırakalım. Burada yazmak gönülülük işidir. Ne davet var. Ne kovma. Bu bir. Öyle kaçmak yok. Böyle giderse Türkleri geçeceğiz. Bir zaman sonra yıkacağımız köy kalmayacak. Tartışacağız. Göz-kaş yaracağız ama, aynı ideal için bir derdimiz varsa orta bir yol bulacağız. İkincisi ana başlık altında yazdığın hiçbir yazın silinmemiştir. Ben silmediğim gibi diğer nöbetçi arkadaşlarada sordum. Onlarda silmemişler. Bu iki. Üçüncüsü, dün akşam siz de şahit oldunuz. Forum isabetsiz bir tartışmaya sürüklendi. Belli bir süre sonra kaldırılması gereken yazılar kaldırıldı. Eğer kaldırıldı dediğin yazın o seride ise bu bizden kaynaklanan bir durum değil. Teknik bir olay. Ana başlık kaldırıldığı zaman doğal olarak ona verilen cevaplarda siliniyor. Mesele bu. Göz-kaş yarmaya devam.

Plain text

CAPTCHA This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.