Re: Vahşi ormanda yaşamak,,Kurdistanda yaşamaktan daha güvenli Ustad Bence koyduğunuz tespit yılgınlık. Yasal az çok zemin var.Siz isterseniz örgütlülüğünüzü dayatırsınız.Bu konuda her yolu denersiniz. Amaç kurtuluş değilkmi? Birsiv
Re: Vahşi ormanda yaşamak,,Kurdistanda yaşamaktan daha güvenli